Alla inlägg under juni 2013

Av Jennie W - 25 juni 2013 22:15

Nej, det går verkligen inget bra det här med bloggandet.
Får väl försöka skärpa till mig. Åker till Sthlm och tältar om en vecka dock. Så då kommer jag inte ha tillgång till o skriva...

Annars händer här inte jättemycket. Gjort om lite i vardagsrummet. Fixat Sakies rum o rensat ur lite grann...
Trött som en gris. Sakie vill inte somna om kvällarna. Nu sover han nog tror jag, ska kolla strax när jag ändå tänkte bege mig själv till sängen.

Av Jennie W - 19 juni 2013 16:55

Träning, möte med arbetsterapeuten och bad har det blivit idag!
Träningen gick bra! Nöjd!
Mötet med.

Av Jennie W - 18 juni 2013 21:48

Hmm..
Vet inte vart jag ska börja.
Sitter i soffan iaf. Idag har jag tvättat medans Sakie var på dagis, sen bakade vi paj o mös. Lek, matlagning osådär.
När han lagt sig för natten så passa jag på att färga håret, ha ett fotbad o även ansiktsmask. Skönt. Dock hårfärg på nästan hela mig nu. Aldrig lyckats med det innan.

Igår var det sommarfest på dagis, himla trevligt!

Vad händer annars? Jag har börjat med medicin. Cymbalta. Hoppas det hjälper, men det tror jag!

Av Jennie W - 5 juni 2013 10:25

Det här med blogg är noginte riktigt min grej. Nåja, nytt försök.

Idag är jag arg, ledsen och frustrerad. Mest på mig själv. Borde fan lära mig o lyssna på mig själv bättre o inte låta mig hamna här.
Jävla skit rent ut sagt.

Ska börja med medicin idag med tänkte jag om jag kommer iväg till apoteket... 1200 typ för hundra piller. Hjälper det mig är det definitivt värt det!

Äh. Jag lägger ner nu, annars blir det ett jobbigt inlägg!

Av Jennie W - 5 juni 2013 10:25

Det här med blogg är noginte riktigt min grej. Nåja, nytt försök.

Idag är jag arg, ledsen och frustrerad. Mest på mig själv. Borde fan lära mig o lyssna på mig själv bättre o inte låta mig hamna här.
Jävla skit rent ut sagt.

Ska börja med medicin idag med tänkte jag om jag kommer iväg till apoteket... 1200 typ för hundra piller. Hjälper det mig är det definitivt värt det!

Äh. Jag lägger ner nu, annars blir det ett jobbigt inlägg!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards