Alla inlägg under maj 2013

Av Jennie W - 30 maj 2013 17:19

Migrän idag. Tappat rutiner lite känner jag denna veckan. Men på måndag tar jag tag igen. Sådeså!

Märker faktiskt skillnad på mitt mående när jag följer det jag ska eller sådär.
Äh.

Ikväll eller imorgonbitti försvinner mina soffor iaf. De ska till tippen. Hejdå!
På lördag köper jag ny soffa på IKEA. Bäddsoffa. Tänkte köpa en LUGNVIK men tror det får bli en FRIHETEN ist. Måste köpa bäddmadrass ändå om jag köper första. Så blir bara 400kr mer. Så känns riktigt värt det. Men vill känna lite på de innan jag bestämmer mig 100%. Nu ligger jag väl på 98 eller så.

Imorgon blir det lång dag för Sakie på dagis. Jag ska till arbetsterapeuten senare än vanligt imorgon. Så hämtar honom 15,45. 2 timmar mer än normaldagar. Han gillar det så. Är ju lite mindre(antal inte ålder) barn senare.

Nu blir det lite mys med Sakarias!

Av Jennie W - 26 maj 2013 21:47

Måndag: Ullared med mor och syster.

Tisdag: Tvätta(om finns tvätt-tid, glömt kolla), vaxa benen (första gången)

Onsdag: Träna (behöver dock köpa nytt "gymkort", så om jag kan lösa det)

Torsdag: Träna (armar)med boendestödet

Fredag: Träna (ben), Träffa arbetsterapeuten

Helgen ska vi till IKEA en dag och träffa Sakarias pappa en dag. Men när var o hur vet jag inte riktigt ännu, men det visar sig.

Tjo

Av Jennie W - 26 maj 2013 21:40

Imorgon blir det Ullared. Kan bli spännande o se hur jag hanterar allt folk...
Sakarias får en långdag på dagis imorgon alltså. Första gången det blir frukost för honom där. Kan bli spännande. :)

Tänkte handla en del kläder o leksaker mest. Sen får man väl se vad man hittar.. Om man hittar...

Av Jennie W - 26 maj 2013 18:54

Klippte av en del hår igår...
Blev helt okej ändå alltså.
Idag har vi varit på dop. Himla trevligt. God smörgåstårta och fika. Sakarias fick springa av sig med de andra barnen. Bra dag!

Av Jennie W - 25 maj 2013 09:44

Grattis till modern som fyller år idag. Vi kommer om några timmar. Har även en kusin som fyller idag o ett kusinbarn som döps, grattis till er med. :)

Hade tänkt sova hos mamma, men får bli hem igen. Måååste färga håret ikväll. Kan inte gå på dop imorgon såhär!

Av Jennie W - 24 maj 2013 20:23

Skitdag skitdag skitdag!
Hatar när det blir sånt här.
Säg inget om det inte kan hållas. Särskilt inte till en 4åring.
Och nej, detta handlar inte om Sakarias pappa, så har vi det löst.

Äh. Det är inget som är säkert o bla bla bla. Jag fixar inte sånt här. Det blir liksom bara skit i mitt huvud!

Stockholmsresan i sommar verkar iaf inställd. Om jag nu inte kan lösa det på ngt annat vis.. Får se...

Av Jennie W - 23 maj 2013 15:54

Vart på möte idag. Gick bra. Träffade en av mina kusiner lite snabbt, sprang iväg o köpte dop-present innan bussen sen hämta honom.
Vi gick förbi ICA på vägen hem o hämtade ut ett paket med filmer jag beställde häromdagen. Så nu sitter vi o kollar på Alice i Underlandet från 1999. Beställde 17 filmer för 10kr styck. Helt okej... 8 svensson svensson serien, 3 skräck, 3 barnfilmer och 3 annat.
Bla Anne Franks sista dagar, den tänkte jag se på ikväll om jag orkar. Ska ha teledate med en vän om våra barn somnar som de ska dvs.

Idag blir det ingen träning, men imorgon tänkte jag köra ben på gymmet. O lite crosstrainer på det, så blir det nog bra.

Nej, tillbaks till filmen nu :)

Av Jennie W - 22 maj 2013 23:18

Hjärnan går på högvarv. Inte för jag tänker på ngt speciellt, bara kör runt.. Ikväll har jag haft fotbad, filat lite o nu ligger jag i sängen med plastpåsar o dubbla strumpor över fötterna som är insmorda. Målade tånaglarna, inte riktigt min grej, snarare hela tårna som blev målade.

Fixade om fingernaglarna med. Blev inte riktigt bra, men det går! Det som kom vid sidan försvinner lätt imorgon!

Imorgon blir det arbetsterapeut.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards